Fredagsmys med mina älsklingar!! Vi äter popcorn, choklad och svenska ahlgrens bilar och kollar på Moshi monster the movie.
Chokladen nere i hörnet är den godaste jag har smakat på länge. Det är dessutom världens konstigaste blandning: choklad, smarties, jelly sweets och sånt där pulver som knastrar i munnen. Ni hör hur konstigt det låter men den är så god!!



Idag jobbade jag som vanligt till 12 eftersom det är fredag och sen åkte jag till Metrocentre och köpte lite nödvändigheter innan jag åkte hem.




Danny har bestämt sig för att satsa hårt på sin cyklistkarriär och har köpt en ny outfit för att börja hårdträna! :)

Nu ska jag mysa med mina älsklingar. På måndag är det bankholiday här (röd dag i Sverige) så alla i familjen har långhelg förutom jag som måste dras med er svenskar som skiter i att det är helgdag i England och ringer och klagar ändå :)

Kommentera

Publiceras ej